övningarna!

här kommer mina övningar emma gjorde för mig igår! :)
ÖVNING ETT:
På denna övningen så red jag bara runt och runt hela tiden, från båda hållen blev det då.
Cheenock gillar inte riktigt att lyfta hovarna över bommarna då han drog med sig dt mesta ibörjan, men i slutet var han jätteduktig! :)

ÖVNING TVÅ:
På denna övningen er ni att jag gick på en volt hela tiden, ibörjan var dt inget kryss utan bara en bom lite över marken, ibörjan ville han inte men i slutet gick dt bättre! :)
Sen la Emma upp bommarna så dt blev ett litet kryss så klev vi över och hoppade dt också.
När vi typ var klara höjde hon lite och så skrittade jag först över dt, han rev men klarade dt sen + efter hoppade jag dt i trav, lyckad dag tycker jag! :)



Kommentarer
Postat av: Emma

kankse inte den bästa ridläraren men men! hoppas du vart nöjd... Nokken var iaf duktig o du med för den delen ;P

2010-11-24 @ 07:41:59
URL: http://Emmalpettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0