svaren till frågestunden!

Här kmr svaren!

Olivia om ~ Question time ~:
VEm är din bästa vän ? :D <3

sv: min bästavän är ellen liljegren, men även julia thunberg och hanna kjellberg
är bra kompisar!

elin ( som va på läger 5 på nybygget ) ([email protected]) om ~ Question time ~:
vem är din favorit häst/ponny ? :)

sv: min favoritponny är bizze och min favorithäst är cheenock och ubbe :)

ellen om ~ Question time ~:
Varför bloggar du aldrig på våran blogg? Jag börjar igen om du gör det!
Vad tycker du om HÄSTEN Bacardi?
<3

sv: jag bloggar inte för att du inte brukar blogga där, och för att du har ju en egen som du ska blogga på,
så du hinner ju inte heller blogga på våran liksom ;);)
vad jag tycker om hästen bacardi? han är en mysig snäll häst, som aldrig vill
något elakt, men jag har
tröttnat en del på hnm, han blir långtråkig i slutändan!
<3
Emelie :D  ([email protected]) om ~ Question time ~:
Vem är den sötaste hästen ? :D
Har ngn av er en kille? :D 
Bästa kompis?
Roligaste personen på jorden?
Längd?

sv: oj vad svårt, men den sötaste ponnyn är ferdy, bizze och iddy,
sötaste hästen är nog, cheenock, buster och ubbe :)
nej, ingen av oss har, inte vad jag vet allafall x3
jag hade för ett tag sen, men de tog slut.
min bästa kompis är somsagt ellen, sen är julia och hanna bra dem också.
roligaste personen är nog min kusin hanna jacobson, du och emma l p :D
jag är typ 165 ;)

johanna<33  ([email protected]) om ~ Question time ~:
hejjj vem tycker du är as söt i skolan??

sv: jag tycker att alla mina kompisar är söta, men jag tkr ju
såklart att ellen är söt, sen maassa andra <3


emma om ~ Question time ~:
Vem hatar du mest?

sv: den jag hatar mest i hela världen? det är melinda hildingson, hon är den
värsta som finns, uschuschusch!!

hanna om ~ Question time ~:
hur många läsare har ni per dag ?
hur många läsare har ni haft som mest ?

sv: unika besökare per dag är ungefär 15-25, men antal besökare kan bli
uppåt 40-50, rekord på unika är 30-40 typ, rekord på antal är 60-70
hoppas ni är nöjda med svaren, annars får ni fråga mer :P

Kommentarer
Postat av: hanna :D

svaraen syns int helt

2010-11-11 @ 15:43:37
URL: http://www.ponnytjejer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0